четверг, 7 марта 2013 г.

Модуль 4  Рефлексія
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті.
Я зрозуміла, що на відміну від оцінювання при традиційному навчанні учнів, що здебільшого визначає тільки рівень навчальних досягнень, при навчанні за методом проектів особливого значення набуває формуюче оцінювання. Головною метою такого формуючого оцінювання є не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь та навичок, а й досягнення інших цілей.
Однією з цілей освіти є підготовка для суспільства особистостей, які здатні вчитися самі та співпрацювати з іншими. Ці навички особливо важливі у 21 столітті, коли відбуваються стрімкі технологічні зміни. Відповідно до них потрібно постійно навчатися новим навичкам та оновлювати старі вміння.
Оцінювання власних навичок з само спрямування у навчанні допомагає учням самим ефективніше планувати власні досягнення кращих результатів без сторонньої допомоги.
Учні мають уміти працювати самостійно, в команді і малих групах для того, щоб навчитися визначати та використовувати цілу низку інструментів та ресурсів, якими володіють інші члени команди, ризикувати та навчатися на своїх помилках.
Оцінювання при навчанні за допомогою методу проектів повинно бути сплановано так, щоб:

·         Використовувати різноманітні стратегії та засоби оцінювання
·         Вести оцінювання у продовж всього навчального циклу
·         Надавати можливість оцінювати кількісно важливі навчальні цілі для теми
·         Залучати учнів до процесу оцінювання

Комментариев нет:

Отправить комментарий