суббота, 16 марта 2013 г.

Модуль 11. Рефлексія
Мені дуже сподобався цей тренінг, для себе дізналась багато чого нового і цікавого: метод фасилітатора, багатогранність оцінювання, форми мережевого опитування. Обов’язково буду використовувати поради від Intel у своїй повсякденній роботі.

пятница, 15 марта 2013 г.


Модуль_9, 10. Рефлексія.

Ці модулі допомогли мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
завжди прислухатися до того, що говорять учні, уникати слів "Так", "Правильно";
спостерігати за роботою учнів, не забуваючи при цьому поставлені навчальні цілі;
використовувати вправи у малих групах, створювати графічні схеми, рольові ігри та драматизації;
відслідковувати прогрес навчання учнів;
допомогати в здійсненні дослідження.

четверг, 14 марта 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія

Робота над цим модулем допомогла мені ознайомитися з різними методами оцінювання для діагностики рівня розвитку учнів навичок 21 століття.
Складати план оцінювання на різних етапах діяльності
Працювати з формулами оцінювання.

среда, 13 марта 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія

Створення учнівської презентації,публікації, статті, блогу допоможе вчителю зрозуміти, які труднощі можуть очікувати на школярів у процесі роботи над проектом, яких умінь і навичок повинні мати учні для роботи і проведення дослідження.
Ця робота суттєво впливає на корекцію плану роботи над темою.
Створення прикладу учнівської роботи демонструє вчителю які методи прийоми роботи краще застосувати, якими інструментами скористатися, якого результату слід очікувати і які критерії оцінювання слід розробити.

вторник, 12 марта 2013 г.

Модуль 6. Рефлексія
.Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: використання wiki сторінок та блогів для проведення проектів. Окрім цього я усвідомила значення електронного листування для корпоративної роботи. Я в захваті! :)

понедельник, 11 марта 2013 г.

 Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: як шукати потрібну інформацію на сайтах, як оцінювати та використовувати Інтернет-ресурси, як зберігати інформацію. Також я з’ясувала шляхи використання Інтернету для проведення досліджень та ознайомилася із законом про авторське право. Ще з'ясувала, яким чином потрібно здійснювати початкове оцінювання учнів.

четверг, 7 марта 2013 г.

Модуль 4  Рефлексія
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті.
Я зрозуміла, що на відміну від оцінювання при традиційному навчанні учнів, що здебільшого визначає тільки рівень навчальних досягнень, при навчанні за методом проектів особливого значення набуває формуюче оцінювання. Головною метою такого формуючого оцінювання є не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь та навичок, а й досягнення інших цілей.
Однією з цілей освіти є підготовка для суспільства особистостей, які здатні вчитися самі та співпрацювати з іншими. Ці навички особливо важливі у 21 столітті, коли відбуваються стрімкі технологічні зміни. Відповідно до них потрібно постійно навчатися новим навичкам та оновлювати старі вміння.
Оцінювання власних навичок з само спрямування у навчанні допомагає учням самим ефективніше планувати власні досягнення кращих результатів без сторонньої допомоги.
Учні мають уміти працювати самостійно, в команді і малих групах для того, щоб навчитися визначати та використовувати цілу низку інструментів та ресурсів, якими володіють інші члени команди, ризикувати та навчатися на своїх помилках.
Оцінювання при навчанні за допомогою методу проектів повинно бути сплановано так, щоб:

·         Використовувати різноманітні стратегії та засоби оцінювання
·         Вести оцінювання у продовж всього навчального циклу
·         Надавати можливість оцінювати кількісно важливі навчальні цілі для теми
·         Залучати учнів до процесу оцінювання